loading...
بزرگ ترین وبسایت تکنولوژی های جدید دنیا (دانلود-اخبار)
آخرین ارسال های انجمن
امیرحسین بازدید : 25 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

ساخت مدل های سه بعدی پیشرفته با Autodesk 3ds Max 2013

.: مخصوص ویندوز های 64 بیتی :.

:. به همراه مدل های سه بعدی و آماده از luxury interiors :.

Autodesk 3ds Max و Autodesk 3ds Max Design برای شما فراهم می کند یک ابزار سه بعدی سازی پر قدرت همراه با مانور عمل بسیاربالا با ابزار های بسیار پیشرفته ! سه بعدی سازی ، انیمیشن سازی و رندر کردن مدل های سه بعدی متناسب با هنرمندان و طراحان برای تمرکز کردن بر روی حلاقیت به جای مشکلات فنی ابزار ها ! هسته ی اصلی این نرم افزار متشکل از یک تکنولوژی است که دارای مجموعه ابزار های خلاقانه و متفاوت است.برای توسعه دهندگان بازی، هنرمندان جلوه های بصری و گرافیکی، و معماران، برنامه ریزان، طراحان و متخصصان تجسم را آسان می نماید.

دانلود ادامه
 
امیرحسین بازدید : 19 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

تبدیل عکس به متن با ABBYY FineReader 11.0.102.583

.: نسخه های Professional و Corporate :.

ABBYY FineReader یک ابزار حرفه ای در زمینه ی تشخیص نوری متن است.اساس کار این نرم افزاربر پایه ی او سی آر است.OCR عبارت است از بازشناسی خودکار متون موجود در تصاویر اسناد و تبدیل آنها به متون قابل جستجو و ویرایش توسط رایانه. تصویر سند غالبا توسط روبشگر و یا دوربین دیجیتال تولید می‌شود و شامل تعدادی پیکسل با رنگهای مختلف و سطوح روشنایی گوناگون است. از دید انسان، یک سند ممکن است ارزش اطلاعاتی زیادی داشته باشد، لیکن از دید رایانه تصویر یک سند با تصویر یک منظره تفاوتی ندارد، چرا که هر دوی آنها مجموعه‌ای از پیکسل‌ها هستند. برای اینکه بتوان از اطلاعات نوشتاری تصویر سند استفاده کرد، باید به نحوی نوشته‌های موجود در سند را بازشناسی کرد. چنین کاری توسط نرم‌افزارهای نویسه‌خوان نوری انجام می‌شود.با استفاده از این برنامه در وقت و هزینه شما صرفه جویی بسیار زیادی می شود زیرا دیگری نیازی تیست که شما ساعات طولانی را در پشت کامپیوتر صرف تایپ متن یک کتاب یا هر متن کاغذی دیگری کنید چرا که این برنامه این مشکل شما را حل می کند و خود در زمانی بسیار اندک حجم عظیمی از متون یک کتاب را وارد کامپیوتر می کند. یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار علاوه بر وارد کردن متن کاغذی در کامپیوتر، امکان کپی متن کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF است زیرا همانطور که می دانید متن این کتاب را نمی توان به هیچ عنوان در فایل سند دیگری کپی کرد که این نرم افزار قادر به انجام چنین کاری می باشد.

دانلود ادامه

امیرحسین بازدید : 23 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

تجربه وب گردی سریع در اینترنت با مرورگر Opera 12.10 Final

Opera مرورگری پرسرعت و امن می باشد که جزء بهترین و پرسرعت ترین مرورگرهای اینترنتی جهان می باشد و در این بخش از رقبای اصلی خود یعنی فایرفاکس ، IE9 ،‌گوگل کروم و … نیز پیشی گرفته است . این مرورگر تجربه‌ی لذت بخش و سریع از وبگردی را را در محیطی امن برای شما به ارمغان خواهد آورد . اپرا را می توان یکی از پیشگامان ارائه ویژگی های Tab دانست که توسط آن می توانید به صورت نامحدود صفحات وب را مشاهده نمایید و علاوه براین ، مدیریت کاملی برروی آن ها داشته باشید . با قابلیت Opera Turbo می توانید صفحات وب را با سرعت چندین برابر مشاهده کنید. با استفاده از دانلود منیجر رایگان و قدرتمند این مرورگر دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار های دانلود منیجر نخواهید داشت. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت تک شو دریافت نمایید.

دانلود ادامه

ALI بازدید : 75 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

- هواپیمای جت با موتورهایی روی بال

حتماً دیده اید که هواپیماهای جت موتورهایشان را در زیر بال ها قرار می دهند اما اخیراً یک طرح مفهومی از یک هواپیمای جدید با نام AMELIA توسط ناسا معرفی شده است که در کمال تعجب موتورهایش روی بالها تعبیه شده است. در این طرح جدید به کارگیری موتورها و در نتیجه خروج با شدت هوا از قسمت بالای بال باعث شده که طی پدیده ای به نام اثر کواندا می تواند هنگام بلند شدن از سطح زمین تا ۷۵ درصد در مصرف سوخت صرفه جویی کند. در این طراحی همچنین گفته می شود که نویز و صدای مزاحم برای سرنشینان کمتر شده و در نهایت باعث سفر هوایی دلپذیرتر و ارزان تر می شود
ادامه رو ببینید به چت روم ما هم سر بزنید
ALI بازدید : 32 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

8 نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

منبع و پسورد:www.emad.se7en.ir

 

http://www.4shared.com/get/vUi5xiiv/PotPlayer_1535188_x86.html

امیرحسین بازدید : 32 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

همان طور که سال 1939 میلادی یکی از بهترین سال ها برای سینما به شمار می رفت (فیلم بر باد رفته اسکار گرفت)، به نظر می رسد امسال، سالِ خودروهاست.

شرکت های سازنده اتومبیل، چندین مدل از خودروهای قدیمی را برای سال 2013 میلادی از نو طراحی کرده اند. جک نراد در این رابطه می گوید، بسیاری از این مدل های نونوار شده شانه به شانه همتاهای سال 2012 خود حرکت می کنند.

نراد سرپرست گروهی از سردبیران KBB بود که فورد فیوژن جدید را به عنوان بهترین خودروی دوباره طراحی شده سال 2013 انتخاب کردند. او در این رابطه گفته است: «امسال بهترین سال برای طراحی مجدد خودروهاست».

نراد همچنین می گوید، مشتری ها نه تنها فیوژن جدید را بلکه خودروهای تقریبا کوچک به روز شده همچون هوندا آکورد جدید را نیز دوست دارند. خودروهای دیگری نیز همچون نیسان Pathfinder SUV نیز از دیگر خودروهای تغییر یافته است که نظر بسیاری از مشتری ها را جلب خواهد کرد.

کارشناسان می گویند بهترین طراحی های مجدد خودروها، آنهایی هستند که تفاوتی اساسی میان مدل جدید با نمونه قبلی ایجاد می کنند. بسیاری از افراد تصور می کنند این تغییرات فقط باید در طراحی ظاهری خودروها صورت بگیرد اما طراحی داخلی اتومبیل و مکانیک آن نیز بسیار اهمیت دارند.

در این مطلب 5 خودرو را معرفی کرده ایم که ادیتورهای KBB آنها را بهترین طراحی های مجدد خودرو در سال 2013 می دانند. این خودروها از نظر ظاهر، راحتی، عملکرد، امنیت، بهبود مصرف سوخت ، برق خودرو، تسهیلات، قیمت و امکانات کلی بهبود یافته اند.

بهترین طراحی های مجدد خودرو در سال 2013 -

ادامه رو حتما ببینید  هرکی نظر بده انشاالله یکی از این ماشینا بگیره

امیرحسین بازدید : 22 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

اپل 

در سال گذشته میلادی محصولات مختلفی همچون دو تبلت، نوت بوک و آیفون جدید

معرفی و عرضه کرد. اکنون باید ببینیم این کمپانی پیشرو، در سال جدید چه

محصولاتی را عرضه می کند.

کارشناسان

وب سایت پیپر جفری در تحلیل خود محصولاتی را نام برده اند که چندان مهم و

برجسته نیستند. اما می توانند پایه گذار خط تولید جدیدی برای شرکت اپل

باشند.

اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم ">5 محصول جدید  که باید امسال منتظر آنها باشیم

 

امیرحسین بازدید : 29 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

 

ویروسی که قلب را ری استارت می کند

کالیفرنیا، لس آنجلس، بورلی هیلز و سرانجام هالیوود. چه چیزی را از ترکیب این کلمات انتظار دارید؟ این ترکیب کلمات یک آدرس هستند برای مرکز پزشکی تحقیقاتی Cedars-Sinai که در مجاورت بورلی هیلز و هالیوود واقع شده است و ذهن خلاقانه پزشکان آن، به ساختن ویروسی انجامیده که می تواند قلب را ری استارت کند. این ویروس برخلاف بعضی ویروسهای کامپیوتری که باعث ری استارت کامپیوتر می شوند، اصلا مخرب نیست و حتی می تواند درمان خوبی در درمان اختلالات ضربان قلب باشد.

از بین میلیاردها سلول در قلب انسان تنها چند هزارتای آنها که در جایی به نام گره سینوسی دهلیزی (SA node) جمع شده اند، مسوول ایجاد پالس الکتریکی هستند. این پالس ها به دیگر سلولهای قلبی منتقل می شوند و ضربان قلب را تنظیم می کنند. به این سلولها، سلولهای ضربانساز یا pacemaker می گویند.

                     

امیرحسین بازدید : 23 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

دنیای اقتصاد: این روزها روند خرید یک گوشی خوب خیلی سخت شده است؛ یعنی قبل از خرید باید هزار جور تحقیق و تفحص صورت بگیرد تا خدای ناکرده هزینه اي که قرار است انجام شود بی خود و بی جهت تلف نشود.

عرضه مدل هاي متنوع از گوشی هاي هوشمند از یک سو و افزایش قیمت ارز که در نهایت منجر به گران شدن گوشی شده است از سوی دیگر باعث شده تا خریداران تلفن همراه نسبت به انتخاب گوشی مورد نظر خود حساس تر شوند. در گزارش امروز مي خواهیم به روانشناسی خرید یک تلفن همراه بپردازیم و بگویيم برای اینکه یک خرید خوب داشته باشیم، چه کارهایی باید انجام دهیم. در نگاه اول شاید فکر کنید که خرید یک گوشی خیلی سخت است، البته این امر برای افرادی که به نوعی تازه کار بوده و اطلاعاتي کافی از مشخصات فنی یک گوشی ندارند، شاید درست هم باشد؛ اما برای اینکه یک گوشی مناسب خرید کنید، بهتر است اول از همه بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید؛ یعنی به کیف پول خود نگاه کنید و ببینید تا چه مبلغی مي خواهید برای خرید یک تلفن همراه هزینه کنید. این بخش شاید مهم ترین بخش در خرید یک گوشی تلفن همراه باشد. بعد از بودجه یکی دیگر از مهم ترین عوامل مورد توجه در خرید گوشی به کارایی گوشی و در حقیقت انتظارات شما از گوشی باز مي گردد.

چگونه یک گوشی مناسب بخریم؟

امیرحسین بازدید : 30 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

لینووو برای کامپیوتر رومیزی Horizon جدید خود آرزوهای مختلفی دارد. اندازه Horizon باعث می شود که آن را با تبلت اشتباه نگیریم. لینوو نمی خواهد که Horizon چندلمسی 27 اینچی را یک کامپیوتر نیمه قابل حمل در نظر بگیریم (عمر باتری محدود به 2 ساعت است)، بلکه می خواهد آن را یک دستگاه چندکاربره بدانیم.

Horizon یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز 8 است. علاوه بر سیستم عامل جدید، این شرکت یک واسط چندکاربری به نام Aura به این دستگاه اضافه کرده است.

مدل جدید کامپیوتر رومیزی Horizon 27 Lenovo

امیرحسین بازدید : 19 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 

این نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند.

 

Direct Link

امیرحسین بازدید : 22 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

WinRAR 4.20 Final محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

32 بیت

امیرحسین بازدید : 22 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 

 

 يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد.

شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

امیرحسین بازدید : 26 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

این نرم افزار که به صورت یک لنز دیجیتال بر روی صفحه کامپیوتر شما عمل می کند و بر روی اشیای صفحه شما زوم می کند تنها راه باز شدن این نرم افزار کلیک بر روی آیکون آن در سیستم تری می باشد با اجرای نرم افزار تنها کافیست لنز را به نقاط مورد نظر خود ببرید و با چرخاندن چرخ اسکرول موس تا ۹ برابر زوم داخلی و خارجی داشته باشید این نرم افزار بسیار سبک است و می تواند توسط هر کاربری استفاده شود و تنها مورد استفاده کسانی که مشکل بینایی دارند نخواهد بود زمانی که لنز در حال استفاده است با فشردن کلید b بر روی کیبورد نرم افزار قسمت زوم شده را در کلیپبورد سیستم عامل کپی می کند.

دانلود 

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
سلام به وبسایت من خوش امدید من در نظر دارم که با گذاشتن لوکیشن هاو نرم افزار های جدید و به روز دنیا شما را با آن ها اشنا کنم باید اینو بگم که این وبسایت با سایت های بزرگ فناوری اشتراک دارد و عضو وبلاگ های مطرح فناوری می باشد لطفا در انجمن فعال ما عضو شوید و نظرات خود را هم به ما علام کنید منتظرتون هستم مدیرت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی وبلاگ thetechshow چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 1,606
  • بازدید کلی : 7,618
  • کدهای اختصاصی
    

    پیچک

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    گالری عکس

    فال عشق

    ارسال لینک 

    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    

    پشتیبانی


    دیکشنری آنلاین





    تماس با ما

    کد تماس با ما

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل

    

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    کد متحرک سازی عنوان وب سایت  ابزارهاي زيبا سازي براي سايت و وبلاگ
    دریافت کد جستجو گر

    كد موسيقي براي وبلاگ

    Online User

    خلاصه امار سایت
    بازدید امروز
    :
    بازدید دیروز:
    افراد آنلاین:
    بازدید کل:
    « نمایش آمار کامل »
    powered by webgozar