loading...
بزرگ ترین وبسایت تکنولوژی های جدید دنیا (دانلود-اخبار)
آخرین ارسال های انجمن
امیرحسین بازدید : 25 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

نکات امنیتی برای زنده ماندن در قرن ۲۱!

چکیده:
این مقاله برای افرادی است که آی پدشان رمز عبور ندارد یا با کامپیوتر فرد دیگری به جی میل خود وارد می شوند و ساین اوت نمی کنند. در این مطلب مواردی ساده و ابتدایی را که رعایت آنها برای حفظ امنیت و حریم شخصی هر کاربری ضروری است، ذکر کرده ایم.اینها موارد بسیار ساده و ابتدایی برای حفظ امنیتی شما هستند. رعایت نکردن اینها مثل این است که اطلاعات شخصی خود را در اختیار همه قرار دهید
نکات امنیتی برای زنده ماندن در قرن ۲۱!
امیرحسین بازدید : 24 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)
چکیده:
یکی از دشمنان سرسخت لوازم و ابزار الکترونیکی آب و رطوبت می باشد و با نفوذ آب داخل آنها دچار صدماتی مانند سوختن یا حتی خطر برق گرفتگی برای استفاده کننده از آن را دارد . برای همین اکثر سازندگان لوازم الکترونیکی برای کمتر صدمه دیدن لوازم ، راههای برای جلوگیری از نفوذ آب داخل دستگاه را امتحان کرده و در محصولات خود به کار می برند .
۱۰ محصول الکترونیکی ضد آب
 
ادامه رو ببینید
امیرحسین بازدید : 26 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

از دکمه Reset یا کلید Power کیس استفاده نکنید

یک کارشناس نرم‌افزار هشدار داد: حتی‌الامکان از دکمه Reset یا کلید Power روی کیس رایانه برای خاموش کردن یا راه‌اندازی مجدد سیستم استفاده نشود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از دنیای اقتصاد، نوید نیکخواه‌بهرامی اظهار کرد: معمولا اغلب خریداران رایانه در همان هفته اول خرید، مجبور می‌شوند برای تعمیر یا رفع عیب آن مجددا به فروشنده مراجعه کنند و باید گفت که نکاتی وجود دارد که می‌تواند برای رفع این مشکلات موثر باشد.

امیرحسین بازدید : 23 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

ده حقیقت تعجب‌آور در مورد تولد ۲۰ سالگی پیام‌های کوتاه!

در سال ۱۹۹۲ نوکیا ۱۰۱۱، یکی از اولین گوشی‌های موبایل با شکل ساده (Candy Bar)، تنها امکان ۶۰ دقیقه مکالمه به کاربر می‌داد.

حافظه این گوشی فقط برای ذخیره ۹۹ شماره مخاطب کافی بود و یک صفحه‌نمایش کوچک سیاه و سفید داشت.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات به نقل از ITanalyze، مقایسه آن با Lumia 800 امروز مثل مقایسه خودروی فورد مدل T با شاتل فضایی در تمامی زمینه‌ها است؛ به استثناء یک مورد: امکان تایپ و ارسال پیام .

امسال بیستمین سالگرد تولد پیام کوتاه است که بر خلاف دیگر فناوری‌های کاربردی به ندرت در طی دو دهه گذشته تغییر کرده است. برای جشن گرفتن تأثیر حیرت‌انگیز پیام کوتاه بر دنیا، ده حقیقت تعجب‌آور در مورد پیام‌های کوتاه در این مطلب ذکر می‌شود:

امیرحسین بازدید : 18 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

مدلی عجیب برای شارژ موبایل!

آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که ما چقدر انرژی در طول روز تلف می کنیم؟ نظر شما در مورد جذب انرژی از طریق تنفس چیست!؟

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از پی سی وار، با استفاده از AIRE mask تمامی هوای خارج شده از دهان شما تبدیل به انرژی مورد استفاده در تلفن همراه می شود. اما اینکار چگونه انجام می شود؟

درون این ماسک توربین های بادی کوچکی قرار داده شده است که در هنگام دم یا بازدم شما این توربین ها شروع به چرخیدن می کند.

این ماسک بوسیله یک سیم به گجت متصل شده و انرژی که از طریق چرخش توربین ها ایجاد می شود را به آن منتقل می کند.

شما می توانید از این ماسک در هر حالتی استفاده نمایید، در حالت راه رفتن ،ورزش کردن، نشستن و حتی خوابیدن می توانید از این ماسک استفاده نمایید.

البته این ماسک مزیت دیگری نیز برای شما دارد و آن، سخت نفس کشیدن شماست که می تواند مفید باشد.

نظر شما در مورد این ماسک چیست؟        thetechshow بزرگترین مرکز فناوری

امیرحسین بازدید : 25 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

Bluetooth چیست؟

شما شاید به این موضوع فکر نکرده باشید، اما روزانه ما ارتباطات زیادی را از طریق Bluetooth انجام می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات، کاربرد آن در ارتباط ۲ تلفن به یکدیگر و یا استفاده از Hands-Free و از همه مهم تر ارتباط میان کنسول های بازی و کامپیوتر و این فقط شروع کار است.

bluetooth چسیت و چگونه کار می کند؟ اصلا چرا اسم اش را Bluetooth گذاشته اند!

سوال آخر جواب ساده ای دارد،Bluetooth نام دیگر Harald Blåtand می باشد که در قرن ۱۰ پادشاه Danish بود، Harald تمام قبایل Denmark را با هم یکی کرد و یک Kingdom تشکیل داد، یا انجام این کار شهرت زیادی در بین مورخان برای ارتباط مردم با یگدیگر پیدا کرد. به همین دلیل بود که تکنلوژی در دوره ۱۹۹۰ اختراع شد. خود لوگو Bluetooth ترکیب نمادهای رمزی از اول اسم Harald می باشد.

امیرحسین بازدید : 20 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

چگونه آدرس فیسبوک خود را کوتاه و معنادار کنیم؟

یکی از چیزهایی که برای کاربران فیسبوک ممکن است آزاردهنده باشد نحوه نامناسب آدرس دهی به اکانتهای افراد و صفحات Fan page است. با اینکه این موضوع مدتهاست حل شده محسوب میشود اما برخی دوستان در مورد نحوه اجرای آن پرسیده بودند و بنابراین بر آن شدم آن را در یک مطلب ساده توضیح دهم.
خوب برویم سر اصل مطلب هدف کار ساخت آدرس کوتاه برای اکانت شما و یا fan page شماست. اگر نام شما yourname باشد آدرس فیسبوک کوتاه شما به این شکل می شود:

http://www.facebook.com/yourname

یا برای fan page خود دوست دارید آدرس کوتاه yourfanpage را تنظیم کنید:

http://www.facebook.com/yourfanpage

اگر تمایل دارید که در فیسبوک آدرس صفحه شخصی شما و یا Fan page ساخته شده توسط شما آدرسی شفاف و ساده باشد باید بدانید مراحل کار بسیار ساده است اما برای Fan page پیش نیازی از نظر تعداد کاربران like کرده را دارد. در واقع اگر برای Fan Page قصد ساخت آدرس کوتاه دارید باید اقلا”۲۵ نفر آن Fan page را لایک کرده باشند.

خوب برای انجام این کار وارد فیسبوک شوید و به آدرس زیر بروید. دقت کنید این آدرس عینا”باید درج شود و منظور اکانت شما نیست بلکه دقیقا”همین آدرس قید شده را باید وارد کنید.
http://www.facebook.com/username

خوب حالا وارد صفحه انتساب فیسبوک می شوید. اگر قبلا”اکانت خود را با موبایل تایید نکرده اید در این مرحله از شما خواسته میشود یک شماره موبایل بدهید تا کد تایید را ارسال نمایند. این پیامک برای شبکه موبایل ایران هم ارسال میشود اما کمی زمانبر است و آنی رخ نمی دهد اما ارسال خواهد شد. پس از آنکه کد تایید را دریافت کردید در فیسبوک وارد کنید تا بتوانید نام کاربری شخصی تنظیم کنید. اگر برای fan page قصد ساخت آدرس کوتاه یا shortcut دارید باید اکانت سازنده آن صفحه فیسبوک باید توسط موبایل تایید شده باشد.

نکات مهم:
۱-آدرس کوتاه اختصاص داده شده پس از نسبت دادن قابل تغییر نیست و دایمی است مگر کلا”اکانت خود و یا fan page را حذف کنید.
۲-اگر آدرس قبلا”توسط کسی ثبت شده باشد باید با کمی تغییر، آدرس کوتاه را وارد کنید. این مشکل در مورد اکانتهای شخصی بیشتر رخ میدهد زیرا پیش فرض نام فامیل قید شده شماست که ممکن است به دلیل تشابه فامیلی قبلا”ثبت شده باشد.

امیرحسین بازدید : 29 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

چگونه بزرگترین فایل و پوشه رایانه خود را پیدا کنیم؟

1x1.trans چگونه بزرگترین فایل و پوشه رایانه خود را پیدا کنیم؟

دانلود کردن فایل از اینترنت و نصب آنها بر روی کامپیوتر کاری است که تقریبا همه ما انجام می دهیم.برخی مواقع فایل ها و پوشه های بزرگ و پرحجمی بوجود می آیندکه از آنها اطلاعی نداریم. برخی پوشه های موقت نیز به دلیل گذشت زمان، حجم بالا و بلااستفاده ای پیدا می کنند.

پیدا کردن این فایل ها و پوشه ها در تمامی فضای رایانه کار وقت گیر و سختی است که در این مقاله برای ان راه حلی ارائه می دهیم.

به راحتی و بدون دردسر لیست فایل ها و حجم آنها را به شما نمایش داده می شود. در این موقع هر بلایی بخواهید می توانید سر آنها بیاورید!

امیرحسین بازدید : 34 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

HD Analyzer TweakNow HD Analyzer v.1.0.0

TweakNow HD-آنالیز is a رایگان, ساده and very نرم افزار مفید that will نشان you which فایل ها or پوشه ها are مصرف بالا the most فضا of your hard دیسک, so you can تمیز it up بسرعت.

TweakNow HD-آنالیز‘رابط کاربر is as ساده as ممکن, so کاربران can use the برنامه right بدون خواندن the اسناد و مدارک 1. برای شروع به تجزیه و تحلیل your hard گرده چرخان, به سادگی انتخاب the drive from the menu and کلیک کنید on دکمه درایو قابل اسکن.

 

امیرحسین بازدید : 24 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

1x1.trans مقایسه تبلت های اندرویدی از لحاظ صدا، تصویر، ویدئو

برای بسیاری از افراد ، تبلت در درجه اول به عنوان یک وسیله سرگرمی برای تماشای تصاویر ، گوش دادن به موسیقی یا دیدن فیلم انتخاب می شود .

برای این استفاده ها هیچ تبلتی به پای سامسونگ گالکسی تب ۱۰/۱ ( Samsung Galaxy Tab10.1 )نمی رسد .

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از گویا آی تی، این تبلت به خاطر استفاده از پلتفرم باز اندروید به شما اجازه می دهد فایل های مدیا را از کامپیوتر شخصی خود به تبلت به طور مستقیم و بدون نیاز به هیچ برنامه ای میان بر و بین برنامه ای یا مبدل فیلم و صدا انتقال دهید .

امیرحسین بازدید : 21 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

رقابت نفسگیر بین تولید‌کنندگان تلفن همراه!

بهار و تابستان آغاز فصل رقابت نفسگیر در بین تولید‌کنندگان تلفن همراه است.

شرکت‌های سازنده تلفن همراه عموما در این دو فصل تولیدات مطرح خود را که پیش از آن با گمانه‌زنی‌هایی از سوی کارشناسان و رسانه‌ها معرفی می‌شد، روانه بازار می‌کنند، تا بتوانند برای باقیمانده سال میلادی سودهای سرشاری را به جیب بزنند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از دنیای اقتصاد، هر چند که تولیدکنندگان تلفن همراه پیش از این نیز در روند جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل در نخستین روزهای سال جدید میلادی محصولات پیش روی خود را معرفی می‌کنند اما به باوری بهار و تابستان زمان ارائه سورپرایزهای ویژه تولیدکنندگان تلفن همراه است.

آی فون ۵ می‌آید؟

1x1.trans رقابت نفسگیر بین تولید‌کنندگان تلفن همراه!

تا چند ماه دیگر کنفرانس سالانه اپل برگزار می‌شود. طرفداران این برند آمریکایی منتظر رونمایی از نسل پنجم آی فون در این کنفرانس هستند.

هر چند که پیش از این و زمان رونمایی از آی فون ۴S بسیاری از مشتاقان اپل در انتظار تماشای آی فون ۵ بودند، اما تجربه تولید آی فون ثابت کرده است که این شرکت بین یک تا دو سال بعد از ارائه هر گوشی، نسل بعدی آن را روانه بازار می‌کند.

این بار اما آی فون دوست‌ها آنچنان که باید و شاید به نسل پنجم این محصول خوش بین نیستند. آنها معتقدند که آی فون ۴S نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

از سوی دیگر معایبی همچون عمر کوتاه باتری باعث شد تا پردازنده قوی این گوشی در کنار افزایش کیفیت دوربین آن زیاد به چشم نیاید. تحلیلگران رسانه‌ای بر این باورند که اگر اپل نتواند در ارائه آی فون ۵ نوآوری جدیدی از خود نمایش دهد ممکن است در آینده مغلوب سامسونگ شود.

رونمایی از کهکشان سوم

1x1.trans رقابت نفسگیر بین تولید‌کنندگان تلفن همراه!

این روزها سامسونگ دوران خوشی را پیش روی خود دارد. چشم بادامی‌های همه کاره که در تمام صنایع حساس از نفت و پتروشیمی‌ گرفته تا ساخت کشتی، سد، آسمان خراش و لوازم صوتی، تصویری و کامپیوتری دستی بر آتش دارند توانستند بعد از سال‌ها انتظار در جایگاه نخست تلفن همراه جهان قرار گیرند.

این رتبه چه در بخش ساخت گوشی‌های هوشمند و چه در بخش گوشی‌های ارزان قیمت عاید کره‌ای‌ها شد.

به هر حال سامسونگ سرانجام هفته گذشته از نسل سوم گوشی‌های گلکسی خود رونمایی کرد. گوشی ای که قرار است گوشی ویژه المپیک لندن باشد.

سامسونگ که در چند سال گذشته توانست با بکارگیری از سیستم عامل آندروید و ساخت مدل‌های متنوع فاتح بازار گوشی‌های هوشمند باشد این مدل را با سیستم‌عامل آندروید نسخه بستنی حصیری رونمایی کرد.

در تبلیغ این گوشی گفته‌ شده که این گوشی هم می‌بیند، هم می‌شنود، هم پاسخ می‌دهد و هم اجازه می‌دهد بهترین لحظه‌هایتان را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید.

S3 دارای یک پردازنده چهارهسته‌ای و ۴/۱ گیگاهرتزی Exynos است که براساس فناوری ۳۲ نانومتری ساخته شده‌است. این تراشه که معماری آن مبتنی بر ARM Coretx-A9 است همچون دیگر همتایان جدید خود به‌صورت SoC (سیستم روی تراشه) طراحی شده‌است. سامسونگ مدعی است که تراشه مذکور باوجود افزایش ظرفیت پردازش، بیست درصد به برق کمتری نیاز دارد.

نمایشگر این گوشی از نوع Super AMOLED HD و ۸/۴ اینچی با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است.

حافظه رم گوشی یک گیگابایت است و به لحاظ ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی در سه گونه ۱۶ و ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد، ضمن اینکه شکاف گسترش حافظه microSD امکان افزایش ظرفیت را فراهم آورده‌است.

علاوه بر این، سامسونگ برای مشتریان خود پنجاه گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری در سرویس Dropbox در نظر گرفته‌است. دوربین گوشی هشت مگاپیکسلی با فلاش LED است و قابلیت فوکوس خودکار دارد. امکان تشخیص لبخند، ثابت کردن تصویر و ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p از دیگر مشخصات آن محسوب می‌شوند.

از دیگر قابلیت‌های جدید سامسونگ برنامه شناسایی و کنترل صوتی یا S-Voice است که می‌توان آن‌را کپی برابر با اصلی از Siri در گوشی‌ آی‌فون ۴S اپل دانست. S-Voice فهم دستورهای صوتی را برای گوشی ممکن می‌کند و از این‌رو می‌توانید فرمان انجام کارهایی همچون جست‌وجو در گوگل، بررسی تقویم و مرور آب‌وهوا را با صدای خودتان صادر کنید.

تلسکوپ نوکیا وارد می‌شود

1x1.trans رقابت نفسگیر بین تولید‌کنندگان تلفن همراه!

نوکیا عرضه جهانی Nokia 808 PureView را در ماه مه آغاز می‌کند. عرضه جدیدترین گوشی این برند با برخورداری از دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۴۱ مگاپیکسلی در بازارهای منتخب آغاز می‌شود که ایران هم یکی از همان بازارها است.

Nokia 808 PureView اولین گوشی هوشمندی است که از فناوری PureView که برنده جایزه شده برخوردار است. PureView بالاترین سطح از تجربه نوکیا در زمینه تصویربرداری گوشی‌های هوشمند را به همراه عملکرد عالی حسگرها، اپتیک‌های انحصاری کارل‌زایس و الگوریتم تصویربرداری خاص نوکیا به نمایش می‌گذارد. هند و روسیه از اولین بازارها برای آغاز فروشNokia 808 PureView هستند.

okia 808 PureView از حسگر بزرگ و باکیفیت ۴۱ مگاپیکسل با عملکرد عالی اپتیک‌های کارل‌زایس و فناوری پیش‌نمونه‌برداری پیکسل (Pixel Oversampling) برخوردار است.

این حسگر در وضوح استاندارد ۲/۳، ۵ و ۸ مگاپیکسل می‌تواند بدون افت وضوح بزرگنمایی کند و ۷ پیکسل از اطلاعات را ثبت کرده سپس آنها را برای ایجاد تصاویری شارپ و قابل قبول به یک پیکسل فشرده کند.

Nokia 808 PureView علاوه بر فناوری تصویربرداری عالی، از ضبط ویدئویی full HD 1080p و پخش با بزرگنمایی ۴ برابر بدون افت کیفیت برخوردار است. این گوشی اولین گوشی در جهان است که از فناوری Nokia Rich Recording (ضبط توانمند صدا) استفاده می‌کند.

این فناوری امکان ضبط صدا با کیفیتی نظیر سی‌دی را فراهم می‌کند. چنین چیزی قبلا تنها با میکروفن‌های خارجی ممکن بود. این گوشی همچنین از فناوری انحصاری دالبی هدفون برخوردار است تا محتوای استریو را به تجربه شخصی صدای فراگیر از طریق هر هدفونی تبدیل ‌کند و دالبی دیجیتال پلاس نیز پخش صدای فراگیر ۱/۵ channel را فراهم می‌کند.

شماره یک اچ تی سی

1x1.trans رقابت نفسگیر بین تولید‌کنندگان تلفن همراه!

شرکت تایوانی اچی تی سی هم جدیدترین گوشی خود با نام One S را روانه بازارجهانی تلفن همراه کرده است. این گوشی ۵/۱۱۹ گرمی‌که در ابعاد ۹/۱۳۰ در ۶۵ در ۸/۷ میلیمتری ساخته شده است کوچک‌تر و سبک‌تر Sensation XE است. بارزترین ویژگی‌های طراحی اچ تی سی One S صفحه نمایش بزرگ آن با پوشش Gorilla و قاب آلومینیومی ‌پشت گوشی است.

حسگر Proximity و نور محیط در حاشیه مشکی بالای صفحه نمایش پنهان شده‌اند. LED کوچک وضعیت نیز زیر خروجی صدای گوشی وجود دارد.

سه کلید لمسی خازنی با قابلیت ویبره زیر صفحه نمایش قرار دارد که دارای فواصل کافی می‌باشند و به خوبی واکنش می‌دهند. منوی اچ تی سی Sense 4.0 از کنترل‌های روی صفحه نمایش استفاده نمی‌کند و درعوض با کلیدهای سخت افزاری،Home، Bak و Task Switcher کار می‌کند که درواقع همان سری کنترل‌های ICS روی صفحه نمایش است.

لنز دوربین هشت مگاپیکسل با یک حاشیه فلزی آبی یا قرمز در قاب پشت قرار دارد که یک فلاش LED نیز نزدیک آن مشاهده می‌شود. اچ تی سی One S درمقایسه با سایر گوشی‌های‌ آندروید جمع و جورتر است، اما یک گوشی کوچک نیست.

صفحه نمایش ۳/۴ اینچی این گوشی مانند مدل Sensation XE دارای وضوح ۵۴۰ در ۶۹۰ qHD پیکسل است اگرچه از Super AMOLED استفاده می‌کند، یعنی ماتریس آن دارای ترتیب PenTile است که تاحدودی از طریق تراکم بالاتر پیکسل (۲۵۶ppi) جبران می‌شود.One S دارای دفترچهتلفن معروف اچ تی سی است که به خوبی با شبکه‌های اجتماعی ادغام شده است و تمامی‌موارد از SMS تا آلبوم‌های عکس فیس‌بوک را به خوبی مدیریت می‌کند. کل نرم افزار People (دفترچه تلفن) دارای ساختار Tab است و در مقایسه با نرم افزار آندروید، Tab بیشتری دارد.

تازه واردی با نام سونی

1x1.trans رقابت نفسگیر بین تولید‌کنندگان تلفن همراه!

سونی هم بعد از طلاق از اریکسون نخستین گوشی هوشمند خود از خانواده اکسپریا را با نام S روانه بازار کرد.

گوشی Xperia S سونی که در لیست جدیدترین‌های این برند قرار دارد با برخورداری از دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۲ مگاپیکسلی تولید شده است.

Xperia S سونی۱۴۴ گرم وزن دارد و در ابعاد ۱۲۸ در ۶۴ در ۶/۱۰ میلیمتر ساخته شده است. طراحی Xperia S ترکیبی از خطوط زاویه دار و منحنی است و سبک منحصربفردی دارد که یک نوار شفاف و نورانی در پایین صفحه نمایش است و تا پشت گوشی نیز امتداد دارد.

گوشی سونی Xperia S یکی از گوشی‌های سری NXT است که به امکاناتی مانند صفحه نمایش ۷۲۰P و دوربین ۱۲ مگاپیکسل مجهز است. دو پورت MicroUSB و MicroHDMI در دو طرف گوشی قرار دارند و هر دو دارای پوشش پلاستیکی هستند که در برابر گردوخاک از آن محافظت می‌کند.

سونی Xperia S طراحی شیک و ظریفی دارد و انحنای موجود در قاب پشت گوشی موجب می‌شود در دست گرفتن آن آسان‌تر شود. این گوشی جمع و جور به راحتی در جیب جا می‌گیرد و به آسانی می‌توان آن را با خود حمل کرد. صفحه نمایش ۳/۴ اینچی این گوشی دارای کیفیت تصویر عالی و کنتراست بسیار خوبی است که توسط موتور BRAVIA پشتیبانی می‌شود.

این گوشی جدید سونی دارای یک پوسته اختصاصی است که تاحدودی تغییر کرده و نسخه ۷/۳/۲ (Gingerbread) آن به آندروید ۰/۴ (ICS) ارتقا می‌یابد. Xperia S آنتن‌دهی خوبی دارد و کیفیت خروجی صدای گوشی رضایت بخش است. از میکروفن ثانویه داخلی برای برطرف کردن نویز فعال استفاده می‌شود، بنابراین در محیط‌های شلوغ نیز تماس‌ها واضح و بلند است.

Xperia S نرم‌افزار اختصاصی پخش ویدئو ندارد و نرم افزار پخش ویدئو در این گوشی از ویدئوهای AVI و MKV و همچنین ۳GP و MP4 پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل با یک فلاش LED است که مانند گوشی‌های قبلی Xperia از حسگر نور زمینه Exmor R برای ارتقای کارآیی درصورت کم بودن نور محیط استفاده می‌کند.

سونی Xperia S در وضوح ۱۰۸۰P در ۳۰fps فیلمبرداری می‌کند و تنظیمات دوربین فیلمبرداری مانند دوربین عکاسی است که شامل حالت کانون،‌ اندازه‌گیری، میزان نوردهی، تثبیت کننده تصویر و غیره است.

حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، پورت MicroHDMI، راه‌انداز اختصاصی تلویزیون، پورت MicroUSB (شارژ) و نسخه ۱/۲ بلوتوث استریو، سوکت صوتی استاندارد ۵/۳ میلیمتری، رادیو FM استریو با RDS، شماره گیری صوتی، پشتیبانی Adobe Flash 11، از دیگر قابلیت‌های این گوشی به شمار می‌آید.

امیرحسین بازدید : 22 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

 

پرینتر حلقوی!

پرینتر

یکی از ملزومات کامپیوتر بر روی میز هر کسی یک پرینتر است. پرینتر خیلی پر سر و صدا بوده و فضای زیادی از میز را هم اشغال می کند. حالا این پرینتر حلقوی ساخته شده است که بیشتر شبیه یک دستگاه مرطوب کننده و یا یک گلدان فانتزی می باشد و علاوه بر آن هیچ سر و صدایی هم ندارد.

امیرحسین بازدید : 43 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهند که بسیاری از شرکت‌ها قصد ندارند به این زودی‌ها سیستم‌های خود را به ویندوز ۸ ارتقاء دهند، برخی از منتقدین نیز رابط کاربری لمسی ویندوز ۸ را مناسب امور جدی و کارهای اداری نمی‌دانند. اما دلایل بسیاری برای اثبات خلاف این موضوع وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از ZoomIT، در این مقاله به بیان ۸ دلیل که ویندوز ۸ را به یک انتخاب خوب برای شرکت‌ها و انجام امور جدی تبدیل می‌کند، می‌پردازیم.

 ویندوز 8

باید توجه داشت که در دنیای امروز که فروش کامپیوترهای شخصی رو به کاهش است، نمی‌توان موفقیت ویندوز ۸ را صد در صد دانست. براساس گزارش گارنتر فروش کامپیوترهای شخصی (PC) نسبت به سال گذشته ۸ درصد کاهش یافته است. اما باز هم در این شرایط، ویندوز ۸ نکات مثبت و جذابی دارد که امیدها برای رونق بخشیدن به بازار PC را افزایش می‌دهد:

امیرحسین بازدید : 32 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

فیس بوک «اینستگرم» را یک میلیارد دلار خرید

روش کار اینستگرم به صورتی است که کاربران این شبکه می توانند عکس هایی را که با دوربین تلفن های همراه خود گرفته اند، در برنامه مخصوص این شبکه اصلاح کنند و سپس آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارند

 

 

سایت فیس بوک، شبکه اجتماعی اینستگرم (Instagram) را که یک سایت اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس است و تنها یک سال و نیم پیش آغاز به کار کرده بود به قیمت یک میلیارد دلار خرید.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
سلام به وبسایت من خوش امدید من در نظر دارم که با گذاشتن لوکیشن هاو نرم افزار های جدید و به روز دنیا شما را با آن ها اشنا کنم باید اینو بگم که این وبسایت با سایت های بزرگ فناوری اشتراک دارد و عضو وبلاگ های مطرح فناوری می باشد لطفا در انجمن فعال ما عضو شوید و نظرات خود را هم به ما علام کنید منتظرتون هستم مدیرت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی وبلاگ thetechshow چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 1,604
  • بازدید کلی : 7,616
  • کدهای اختصاصی
    

    پیچک

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    گالری عکس

    فال عشق

    ارسال لینک 

    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    

    پشتیبانی


    دیکشنری آنلاین





    تماس با ما

    کد تماس با ما

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل

    

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    کد متحرک سازی عنوان وب سایت  ابزارهاي زيبا سازي براي سايت و وبلاگ
    دریافت کد جستجو گر

    كد موسيقي براي وبلاگ

    Online User

    خلاصه امار سایت
    بازدید امروز
    :
    بازدید دیروز:
    افراد آنلاین:
    بازدید کل:
    « نمایش آمار کامل »
    powered by webgozar