loading...
بزرگ ترین وبسایت تکنولوژی های جدید دنیا (دانلود-اخبار)
آخرین ارسال های انجمن
امیرحسین بازدید : 32 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)
سلام

Html To Image همونطور که از اسمش پیداست نرم افزاری برای تبدیل فایل های html به عکس است

برخی از مشخصات این نرم افزار:

1- به صورت مستقیم و بدون نیاز به باز کردن صفحه و فقط با نوشتن آدرس آن عکس صفحه را با فرمت های bmp, jpeg, tiff, gif و png ذخیره می کند.

2- در صورت تمایل از هر عکس نسخه کوچک شده ( thumbnail ) نیز می سازد.

3- پشتیبانی از تبدیل فایل های HTML, MHT, TXT داخل کامیپوتر به عکس.

3- پشتیبانی از سایت هایی با محتوای فلش

4- امکان نام گذاری مشخص برای هر آدرس

5- امکان عکس برداری از چندین آدرس به طور همزمان

و ...

من که خیلی باهاش حال کردم

 

پسورد تمامی فایل ها csd می باشد.

دانلود Html to image با حجم 1829 کیلو بایت

دانلود فقط کرک با حجم 58 کیلو بایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به وبسایت من خوش امدید من در نظر دارم که با گذاشتن لوکیشن هاو نرم افزار های جدید و به روز دنیا شما را با آن ها اشنا کنم باید اینو بگم که این وبسایت با سایت های بزرگ فناوری اشتراک دارد و عضو وبلاگ های مطرح فناوری می باشد لطفا در انجمن فعال ما عضو شوید و نظرات خود را هم به ما علام کنید منتظرتون هستم مدیرت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی وبلاگ thetechshow چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 1,610
  • بازدید کلی : 7,622
  • کدهای اختصاصی
    

    پیچک

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    گالری عکس

    فال عشق

    ارسال لینک 

    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    

    پشتیبانی


    دیکشنری آنلاین





    تماس با ما

    کد تماس با ما

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل

    

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    کد متحرک سازی عنوان وب سایت  ابزارهاي زيبا سازي براي سايت و وبلاگ
    دریافت کد جستجو گر

    كد موسيقي براي وبلاگ

    Online User

    خلاصه امار سایت
    بازدید امروز
    :
    بازدید دیروز:
    افراد آنلاین:
    بازدید کل:
    « نمایش آمار کامل »
    powered by webgozar